Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

+8
Arya
Lakshmi23
Gopaal
Chaandni
Ashmit
Ronny
Kusum
su
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Paawan za dec 01, 2007 4:46 pm

Waarom wachten op Kalki,doe je werk hier
en laat materie en alles
wees als goed mens op aarde en verlaat de wereld met een glimlach
op de moment dat je de wereld verlaat zullen mensen aan je denken en een traan laten voor jou
als je een goed mens was
Kalki zal op ZIJN tijd verschijnen,nu wachten heeft geen nut.

Kusum jij doet het heel erg goed miss Vrolijk

Zijn leuke topics die er staan op dit forum.
Paawan
Paawan

Man
Aantal berichten : 95
Leeftijd : 61
Location : Dil
Points : 0
Registration date : 01-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Kusum za dec 01, 2007 9:05 pm

Paawan schreef:Waarom wachten op Kalki,doe je werk hier
en laat materie en alles
wees als goed mens op aarde en verlaat de wereld met een glimlach
op de moment dat je de wereld verlaat zullen mensen aan je denken en een traan laten voor jou
als je een goed mens was
Kalki zal op ZIJN tijd verschijnen,nu wachten heeft geen nut.

Kusum jij doet het heel erg goed miss Vrolijk

Zijn leuke topics die er staan op dit forum.

Dankje voor je comoliment,maar Paawan wie ben jij ?
En over welke forum heb jij het?
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Kusum wo jan 16, 2008 6:42 pm

Is iets nieuws voor mij en wilde met jullie delen


Soms melden de geschriften dat er 10 belangrijke incarnaties zijn terwijl op andere plaatsen 25 belangrijke incarnaties, die ook wel lila-avatara´s worden genoemd, vermeld worden. Omdat ze allen in één kalpa verschijnen, worden ze ook wel kalpa-avatara’s genoemd.

De 25 lila-avatara’s zijn:

1) de 4 Kumara’s;

2) Narada Muni;

3) Varaha;

4) Matsya;

5) Yajna;

6) Nara en Narayana;

7) Kapila;

8) Dattatreya;

9) Hayasirsa;

10) Hamsa;

11) Prsnigarbha (Vamanadeva);

12) Rsabhadeva;

13) Prthu;

14) Nrsimha;

15) Kurma;

16) Dhanvantari;

17) Mohini;

18) Vamana;

19) Parasurama;

20) Raghavendra (Ramacandra);

21) Vyasadeva;

22) Balarama;

23) Krishna;

24) Buddha;

25) Kalki
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Kusum di jul 22, 2008 10:32 am

Kalki! In de geschriften staat duidelijk geschreven dat Kalki de Avatar van deze tijdperk is en dat Hij aan de eind van het huidige Kaliyuga-tijdperk zal verschijnen om de wereld te redden/herstellen! Maar mensen kan toch ook zijn dat Kalki nu samen met ons in deze tijd is gekomen en wij herkennen Hem niet! Het maak niet uit of Hij aan het eind van de tijdperk komt of in midden of begin.
Wie zeg dat wij die Kalkie wel gaan zien en herkennen als Hij op zijn witpaard gaat komen.
Het gaat allemaal zo plotseling en zo snel gebeuren en wij gaan maar wachten waneer en wanneer komt Kalki ons bevrijden, terwijl hij al geweest is of nu ergens aanwezig is. dit stukje zegt me ook al wat:

De visioen en doel van Kalki is de verlichting van de mensheid. In die zin ben ik een Avatar, maar niet de mythologische Kalki Avatar. Ik ga niet een paard berijden met een zwaard, zoals ze zeggen dat hij zal komen na 140.000 jaar.


Dit zat ik dus gisteravond te denken, ik zeg niet dat jullie het ook moeten geloven wat ik geloofof denk, misschien ben ik beetje gek Smile
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van 111 di jul 22, 2008 3:16 pm

hahaha, wat is dit een grappige forum.
"weet kalki dat we wachten, laat hij snel komen!",,ahahha echt grappig

Ik denk dat er nu al genoeg armoede en adharm is en dat kalki ..dit zal stom klinken..dat een deel van hem er al is..

Hij is niet 1 persoon, ik denk dat we dat verkeerd zien..hij gaat in delen komen...kijken jullie goed om je heen...er zijn al grote mensen die grote dingen doen...ikweet dat dit een beetje stom klinkt, maar ik denk echt dat hij in delen komt en ik denk dat hij er nu al is Smile. Alles heeft tijd nodig..en alles zal ook niet in 1 keer veranderen, maar er zijn al grote zielen op aarde die ons komen helpen.
111
111

Vrouw
Aantal berichten : 18
Leeftijd : 38
Location : nederland
Points : 0
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Ashmit di jul 22, 2008 4:28 pm

niet één persoon? Kan je dat toelichten? Wellicht aangevuld met een bron?

111 schreef:hahaha, wat is dit een grappige forum.
"weet kalki dat we wachten, laat hij snel komen!",,ahahha echt grappig

Ik denk dat er nu al genoeg armoede en adharm is en dat kalki ..dit zal stom klinken..dat een deel van hem er al is..

Hij is niet 1 persoon, ik denk dat we dat verkeerd zien..hij gaat in delen komen...kijken jullie goed om je heen...er zijn al grote mensen die grote dingen doen...ikweet dat dit een beetje stom klinkt, maar ik denk echt dat hij in delen komt en ik denk dat hij er nu al is Smile. Alles heeft tijd nodig..en alles zal ook niet in 1 keer veranderen, maar er zijn al grote zielen op aarde die ons komen helpen.
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Kusum di jul 22, 2008 5:20 pm

111 schreef:hahaha, wat is dit een grappige forum.
"weet kalki dat we wachten, laat hij snel komen!",,ahahha echt grappig

Ik denk dat er nu al genoeg armoede en adharm is en dat kalki ..dit zal stom klinken..dat een deel van hem er al is..

Hij is niet 1 persoon, ik denk dat we dat verkeerd zien..hij gaat in delen komen...kijken jullie goed om je heen...er zijn al grote mensen die grote dingen doen...ikweet dat dit een beetje stom klinkt, maar ik denk echt dat hij in delen komt en ik denk dat hij er nu al is Smile. Alles heeft tijd nodig..en alles zal ook niet in 1 keer veranderen, maar er zijn al grote zielen op aarde die ons komen helpen.


Dit zijn de goeie punten, ik denk het ook 111!

@Ash waarom eerst bronnen lezen en dan geloven? Smile

waarom willen mensen eerst wonderen zien en dan geloven dat God bestaat??? Crying or Very sad
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van 111 di jul 22, 2008 5:35 pm

nee ik heb geen bron waarin dat staat.

ik heb veel over verschillende dingen gelezen, veel vragen gesteld, veeeel nagedacht...ik ben ook geholpen..en zo ben ik een beetje tot die conclusie gekomen...

dat is wat mijn intuitie mij zegt, ik kan het moeilijk uitleggen...als ik met een vraag zit (en dat zijn er heel veel) , dan ga ik heel lang nadenken..veel bidden voor antwoorden..met mensen praten....vooral wijze mensen die eerlijk zijn...

en ik heb 1 ding geleerd, als je een vraag hebt en het oprecht stelt aan god, ga je het antwoord altijd krijgen,het kan soms jaren duren, soms maanden...ikweetniet...maar het zal komen..je moet het gewoon vragen..mensen vergeten dat god heel dichtbij is, god is in je hart, hij weet alles wat je denkt, wat je voelt...vraag gewoon voor bebeleiding en het zal komen

ik denk dat iedereen het anders ziet, dit is heel persoonlijk, maar dit is wat ik geloof en ik praat uit mijn eigen ervaring..niet iedereen zal of hoeft me te geloven hoor Smile

wie weet heb ik niet eens gelijk en kom ik morgen tot een andere inzicht..Smile
111
111

Vrouw
Aantal berichten : 18
Leeftijd : 38
Location : nederland
Points : 0
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van 111 di jul 22, 2008 5:35 pm

lieve kusum,

ik heet radha Lach Lach Lach
111
111

Vrouw
Aantal berichten : 18
Leeftijd : 38
Location : nederland
Points : 0
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Ashmit di jul 22, 2008 5:48 pm

Wie zegt dat ik haar nu niet geloof, maar het kon zijn dat ze het had gelezen in een geschrift en omdat ik me er zelf ook in wil verdiepen is het best handig als je ook doorvraagt waarom mensen een bepaalde standpunt nemen.

Ik kan me best voorstellen dat het ergens in zou kunnen staan en dan zou ik willen weten waar zodat ik het zelf kan bestuderen. Ik ben openminded: als je kijkt naar de Derde Anti-Christen van Nostradamus' voorspelling, is dat ook niet één persoon, maar één groep. Dat is best aannemelijk als je de huidige actualiteiten volgt.

Nostradamus had drie anti-christenen voorspeld:
1) Napoleon
2) Hitler
3) Een Groep.


Kusum schreef:

Dit zijn de goeie punten, ik denk het ook 111!

@Ash waarom eerst bronnen lezen en dan geloven? Smile

waarom willen mensen eerst wonderen zien en dan geloven dat God bestaat??? Crying or Very sad
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van 111 di jul 22, 2008 6:00 pm

nee ashmit, ik heb geen bron waarin ik dit heb gelezen, ik heb het zelf nooit ergens gelezen
111
111

Vrouw
Aantal berichten : 18
Leeftijd : 38
Location : nederland
Points : 0
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Kusum di jul 22, 2008 6:06 pm

111 schreef:lieve kusum,

ik heet radha Lach Lach Lach
Oke lieve Radha wave

Kijk eens aan nou leefd deze topic weer Very Happy

@ Ash ik heb helemaal niet gezeg dat jij haar niet geloof ofzo!
Ik had alleen een vraag van weaarom willen mensen eest bronnen en bewijzen zien voordat ze het geloven, was algemeen bedoeld Laughing
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van 111 di jul 22, 2008 6:17 pm

ik snap waarom mensen eerst bronnen en bewijzen willen zien, zo kunnen ze dan hun eigen mening vormen.

als je zelf op onderzoek uitgaat, dan kom je opdenduur tot je eigen conclusies, en die conclusies staan meestal niet in bronnen...hoe je tot die conclusie komt is vaak moeilijk voor een ander te begrijpen..ik zou zoiets ook niet zomaar aannemen eerlijk gezegd, je moet het zelf ondervinden. Het moet eerst kloppen met je eigen argumentatie en intuitie.
111
111

Vrouw
Aantal berichten : 18
Leeftijd : 38
Location : nederland
Points : 0
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Kusum di jul 22, 2008 7:56 pm

111 schreef:nee ik heb geen bron waarin dat staat.

ik heb veel over verschillende dingen gelezen, veel vragen gesteld, veeeel nagedacht...ik ben ook geholpen..en zo ben ik een beetje tot die conclusie gekomen...

dat is wat mijn intuitie mij zegt, ik kan het moeilijk uitleggen...als ik met een vraag zit (en dat zijn er heel veel) , dan ga ik heel lang nadenken..veel bidden voor antwoorden..met mensen praten....vooral wijze mensen die eerlijk zijn...

en ik heb 1 ding geleerd, als je een vraag hebt en het oprecht stelt aan god, ga je het antwoord altijd krijgen,het kan soms jaren duren, soms maanden...ikweetniet...maar het zal komen..je moet het gewoon vragen..mensen vergeten dat god heel dichtbij is, god is in je hart, hij weet alles wat je denkt, wat je voelt...vraag gewoon voor begeleiding en het zal komen

ik denk dat iedereen het anders ziet, dit is heel persoonlijk, maar dit is wat ik geloof en ik praat uit mijn eigen ervaring..niet iedereen zal of hoeft me te geloven hoor Smile

wie weet heb ik niet eens gelijk en kom ik morgen tot een andere inzicht..Smile
Ik sluit me helemaal bij jou aan 111, laatste paar jaren heb ik ook niet makkelijk gehad alleen ik zelf weet hoe zwaar het was, ik kan moeilijk in woorden uitleggen aan andere.
Ik weet wel één ding op de moment dat ik helemaal had opgegeven was God die mij hoop gaf en dat ik nog levendlijf op me beide benen sta Smile
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Sima di jul 22, 2008 8:49 pm

Ik sluit me helemaal bij jou aan 111, laatste paar jaren heb ik ook niet makkelijk gehad alleen ik zelf weet hoe zwaar het was, ik kan moeilijk in woorden uitleggen aan andere.
Ik weet wel één ding op de moment dat ik helemaal had opgegeven was God die mij hoop gaf en dat ik nog levendlijf op me beide benen sta
Smile[/quote]

Ik kan me helemaal in je woorden vinden. Ik heb het ook niet makkelijk, nog steeds niet. Maar weet dat er boven iemand zit, die over me waakt. Dus inderdaad, waar wachten we op. God is overal en begin te zoeken in jezelf. Verbeter de wereld begin bij jezelf zeggen ze toch? En ook ik ben het roerend eens met 111. Kalki is er al, in stukjes in beetjes. Kalki is in elke persoon, die iets goeds voor de wereld wil betekenen.

Ik geloof nog steeds dat je met oprechtheid, eerlijkheid en de juiste normen en waarden aanhangend, er wel komt. Het pad is alleen wat langer en zwaarder, maar je komt er wel. Ben je dan even blij dat je niet de shortcut hebt genomen van leugens...

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Kusum di jul 22, 2008 9:17 pm

Nou Sima jij, ik en 111 denken dat Kalki is er al, zijn er meer mensen hier die ook zo denken!
Zijn er nog meer mensen die ellende's hebben meegemaakt en denken zoiets van zonder God had ik dit nooit overleefd?
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Ashmit di jul 29, 2008 10:12 pm

Ik heb geen idee, sima en 111 hebben goede punten. Ik zou me er zeker verder in willen verdiepen...
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van BG za aug 02, 2008 3:45 pm

Ashmit schreef:Ik heb geen idee, sima en 111 hebben goede punten. Ik zou me er zeker verder in willen verdiepen...
Ja, dat is goed om te doen.
Ik zie dat dit de 1008-ste bericht is.
Dit is een goed moment om me minstens een paar dagen terug te trekken en contact te zoeken/versterken met de Schepper/Kalki.
Salaam, Namaste, SitaRam, RadhaShaam,.......allemaal.
BG
BG

Man
Aantal berichten : 1556
Leeftijd : 48
Location : aarde
Points : 911
Registration date : 05-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Sima za aug 02, 2008 4:50 pm

BoerGosh schreef:
Ashmit schreef:Ik heb geen idee, sima en 111 hebben goede punten. Ik zou me er zeker verder in willen verdiepen...
Ja, dat is goed om te doen.
Ik zie dat dit de 1008-ste bericht is.
Dit is een goed moment om me minstens een paar dagen terug te trekken en contact te zoeken/versterken met de Schepper/Kalki.
Salaam, Namaste, SitaRam, RadhaShaam,.......allemaal.

Hey BoerGosh, je gaat toch niet met sanyaash? Wanneer kom je weer terug? Laughing

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar blijft de Avatar van deze tijdperk? - Pagina 2 Empty Re: Waar blijft de Avatar van deze tijdperk?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum