Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

+12
Misz S
kawitaa
Shivaya
$H@KTI
Maharani
Chaandni
Nousha
Ashmit
Nesh_d
rani_1983
Kusum
piraat_
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van Ashmit zo maa 23, 2008 7:16 pm

Jammer daarvan. Maar ja, achteraf bespaart het je een hoop ellende
voor in de toekomst.


kawitaa schreef:

jaa i know ik wou nog. maar hij had uitgemaakt.. en niet ik..
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van kawitaa di maa 25, 2008 11:44 am

jaa dat is sow
Ashmit schreef:Jammer daarvan. Maar ja, achteraf bespaart het je een hoop ellende
voor in de toekomst.


kawitaa schreef:

jaa i know ik wou nog. maar hij had uitgemaakt.. en niet ik..

kawitaa

Vrouw
Aantal berichten : 370
Leeftijd : 34
Location : haarlem
Points : 19
Registration date : 04-01-08

http://www.google.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van Misz S za jul 26, 2008 3:45 pm

Ik vind dat het moet kunnen..als je van elkaar houdt..dan maakt het niet uit welke religie je hebt..echte liefde overwint elk verschil wel..
Communicatie is gewoon heel belangrijk..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van Jyotish do jul 31, 2008 5:18 am

geloof is er om mensen te helpen om hun leven zo goed mogelijk te leven het is er niet om een leven kapot te maken dit geld voor elk geloof en idd als je in een relatie te maken heb met 2 geloven kan dat een obstakel in de relatie vormen maar zo zijn er nog 1001 dingen die dat kunnen.

vaak heeft het niks met geloven te maken maar met de familie en de omgeving wat zal die er van zeggen wat zullen ze denken

een ieder denkt dat zijn geloof de ware is anders zouden we nooit ons geloof aanhangen maar laten we ipv erkening ook eens kijken naar herkening er zijn naast de vele verschillen ook talloze overeenkomsten.

dat je in een hindoe of moslim gezin geboren word maakt je niet direct een goede hindoe of moslim en het maakt je ook niet minder mens

ik ben met 2 geloven opgegroeid en het was zeker niet makkelijk ben nu hindoe niet omdat me vader dit wilde en niet omdat me moeder het wilde ik ben zelf op onderzoek gegaan en ben hindoe omdat ik het wilde.
Jyotish
Jyotish

Man
Aantal berichten : 54
Leeftijd : 41
Location : den haag
Points : 17
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van Meera do jul 31, 2008 6:13 pm

Een Moslim & Hindu relatie is heel goed mogelijk vind ik persoonlijk. Hoe je het draait of keert, beide zijn mensen met een hart en gevoelens. Wat betreft het geloof vind ik persoonlijk dat je elkaars geloof moet respecteren, maar dat houdt niet in dat je voor je man/vrouw je geloof achter je moet laten. Ik vind dat je geloof niet een grote rol mag gaan spelen in een relatie, dat zou erg zonde zijn namelijk.

Meera

Vrouw
Aantal berichten : 6
Leeftijd : 34
Location : ...
Points : 0
Registration date : 23-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van BG do jul 31, 2008 7:00 pm

Meera schreef:Een Moslim & Hindu relatie is heel goed mogelijk vind ik persoonlijk. Hoe je het draait of keert, beide zijn mensen met een hart en gevoelens. Wat betreft het geloof vind ik persoonlijk dat je elkaars geloof moet respecteren, maar dat houdt niet in dat je voor je man/vrouw je geloof achter je moet laten. Ik vind dat je geloof niet een grote rol mag gaan spelen in een relatie, dat zou erg zonde zijn namelijk.
Precies.........want als er geëist wordt dat je van geloof veranderd komt het gewoon op neer dat je het andere geloof minder belangrijk vindt. En die praatjes eromheen,dat moet je niet al te serieus nemen.
BG
BG

Man
Aantal berichten : 1556
Leeftijd : 48
Location : aarde
Points : 911
Registration date : 05-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van Ashmit vr aug 01, 2008 7:08 pm

Verstuurd door: Shri Sanatan Dharma Brahma Viddya Mandir



Bekeren is een zonde.
Volgens Shri Sanatan Dharma, Bhagvan (God)
heeft de taken verdeeld. Hij beslist eerst welk ziel in welk huis
gevestigd moet worden. Na de geboorte moet deze ziel ervoor zorgen dat
de stam van de h familie door hem beschermd moet worden en ook respect
voor ze moet hebben en de richtlijnen volgens de Dharma volgen en
handelen.
Als je je laat bekeren dan wil dat ook zegen dat je
geen vertrouwen in het werk van God hebt. Als je geen vertrouwenhebt in
het werk god hebt dan hoef je je ook niet te laten bekeren. Als er
één God is dan heeft het toch geen nut om je zelf te
laten bekeren.
Als men zichzelf laat bekeren of als een ander iemand
gedwongen door giften, omkopen , praatjes enz. laat bekeren is dit de
grootste zonde die deze persoon aangaat.
Volgens mijn ogen wat ik
tot nu toe heb gezien is dat geleerde Sanatani Hindu zich niet laat
bekeren door kennis maar door omkopen met materiële dingen voor
het luxe leven uit onmacht. Andere mensen bekeren door omkopen enz. is
de grootste zonde die men begaat. Dit is verboden. Mensen die dit doen
moeten onmiddellijk ermee ophouden.
Om met iemand te kunnen
trouwen hoeft men zich niet te laten bekeren. De liefde heeft niets met
geloof en bekeren te maken. Men trouwt met elkaar uit liefde en niet
uit geloofsovertuigingen. Dit is ook een grote zonde die men begaat in
z´n leven.
Mocht het zo zijn dat men zich om welke reden dan ook bekeerd hebben thuis terug kunnen komen.
Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 310569744_200_200_BvVe
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van Shyanie di aug 05, 2008 7:40 pm

het moet kunnen, maar na mijn eigen ervaring het gaat nie lang goed want zijn 2 verschillende geloven, 2 verschillende dinge, 2 verschillende gedachtes Smile

ik zou er nie meer voor kiezen, tenzij hij of ik me geloof laten om zijn/haar geloof te nemen Smile
MAAR ik zal me geloof nooit laten dus verwacht van hem ook nie, dus nie echt moeilijk. GEEN MOSLIMSE VRIEND Smile
Shyanie
Shyanie

Vrouw
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 34
Location : Almere
Points : 0
Registration date : 05-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan???? - Pagina 2 Empty Re: Moslim en Hindu Relatie wat vinden jullie ervan????

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum