Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag aan God.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag aan God. Empty Vraag aan God.

Bericht van Kusum do jul 24, 2008 1:46 am

Beste God,
Ik heb laatste tijd flink nagedacht en snap een aantal dingen niet.
Er zijn mensen die veel pech hebben in hun leven.
Waarom zitten zij constant in de hoek waar de klappen vallen?
Welke richting zij ook gaan, ze hebben altijd tegewind.
Kan het voor hun iets minder?

Lieve kind,
De dingen die zij meemaken zij mij niet vreemd.
Ik ben trouw.
Ik zal er voor zorgen dat het ze niet te veel wordt. Ik zal ook een uitweg geven,
Zodat ze verder kunnen.


Beste God,
Ik ken iemand die heeft ruzie met zijn vader gehad en hij heeft hem veel pijn gedaan. Elke keer als hij hem tegenkomt heeft hij een beklemt gevoel. Hij is erg boos en dat gevoel vreet aan hem.


Lieve kind,
Als je kwaad bent laat dan geen haat in jouw hart opkomen.
Zorg ervoor dat je jou boosheid aan het eind van de dag weer kwijt bent.Vergeef elkaar zoals ik jou ook vergeef.


Beste God,

En hoe komt het met onze kinderen in deze wereld?
Ze zijn nu nog jong maar ik zie er zo tegenop wanneer we ze straks los moeten laten.
Er zijn zoveel verleidingen in hun wereld waardoor ze op het verkeerde pad kunnen raken.
Dan denk ik aan agressie, drugsgebruik. Alles kan maar tegenwoordig ook op seksueel gebied.
Ik heb echt de indruk dat de grenzen vervagen. Ik maak me hier echt zorgen over.


Lieve kind,
Wees over niks bezorgd, maar vraag mij wat je nodig hebt.
Dan zal de vrede van Mij, die alle verstand te boven gaan, in uw hart en gedachten zijn. Geef Mij de hoogste plaats in jou leven en dan zal Ik in alles voor jou zorgen. Maak je geen zorgen voor morgen. Ook morgen zal ik jou geven wat je nodig hebt leef dus gewoon bij de dag.


Beste God,
Heer er is een vriend van mij. Hij houdt zich bezig met astrologie, horoscopen en paranormale zaken en vroeg mij om een keer mee te gaan naar zo’n evenement.
Hij zegt dat er echt wonderen gebeuren en dat ze ook mijn toekomst kunnen voorspellen.
Het is echt een houvast voor hem. Hij is erg enthousiast en dat werkt wel aanstekelijk op mij. Wat vindt U, zal ik een keer met hem mee gaan?


Lieve kind,
Waarom wil je jou toekomst weten door Spiritisme en waarzeggerij. Luister niet naar dat geklets en gemoppel. Waarom vraag je het Mij niet?
Waarom zou je boze geesten op roepen, waarom zou je raad vragen bij astrologen en sterrenkundigen die alleen maar angst in vele harten zaaien.
Zij zijn net zo nutteloos als gedroogd gras dat verbrand wordt, ze kunnen zichzelf niet eens redden. Van hen zul je geen hulp krijgen. Ze zijn als vuur waar geen warmte en licht van afkomst om bij te zitten.


Beste God,
Er zijn veel mensen die Uw boodschap hebben gehoord.Waarom zie ik daar in deze wereld zo weinig van terug?

Lieve kind,
Naar mijn nieuws moet je niet alleen luisteren, je moet er ook naar handelen. Houdt je zelf niet voor de gek. Want als je alleen maar luistert en niets doet lijk je op iemand die in de spiegel heeft gekeken en meteen daarna weer vergeten is hoe hij er uitziet. Als je ook leeft naar mijn woord, dan zal Ik je zegenen in alles wat je doet.


Beste God,
Dit waren zomaar een aantal vragen die mij op het hart lagen en vond het fijn om die even bij U neer te leggen.


Dank U voor het luisteren en voor wie U bent en wat U geeft.


Vertrouw maar op Mij en verwacht het niet van je eigen verstand. Deel alles met Mij, dan kan ik jou de weg wijzen op jou levenspad.
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan God. Empty Re: Vraag aan God.

Bericht van Sima do jul 31, 2008 1:09 pm

Mooi gezegd en geschreven, Kusumwa!!! En bedankt natuurlijk! Vrolijk

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan God. Empty Re: Vraag aan God.

Bericht van Kusum vr aug 01, 2008 9:00 pm

De geur van regen

Er was een koude maartse wind, toen de doctor de kamer van Diana Blessing binnenliep. Ze was nog draaierig van de operatie.

Haar echtgenoot David, hield haar hand vast terwijl zij zich gereed maakten voor het laatste nieuws.
Die middag had Diana, 24 weken zwanger, wegens complicaties een keizersnee ondergaan en er was een dochtertje geboren: Dana Lu blessing.
Met 1 pond,9 ons en slechts enkele cm was ze zeer prematuur.
Desondanks klonken de woorden van de arts als een bom:
Ik denk niet dat ze het gaat halen, zei ze zo vriendelijk als het kon

Slechts 10% kans dat ze door de nacht heenkomt, en zelfs dan,als ze door een wonder het haalt, zal haar toekomst er erg naar uitzien.

Vol ongeloof luisterenden Diana en David naar de uitleg van de arts:
Zij zou nooit lopen, nooit praten, misschien blind zijn. waarschijnlijk verlamd en mentaal een achterstand hebben.

Zij hadden zo lang gedroomd over een dochter in hun gezin.

Nu zou binnen uren, hun droom ten einde zijn.

Maar toen de eerste dagen voorbij waren, kwam er nog meer bij. Ze konden Dana nog steeds niet aanraken; Zij konden Hun baby niet tegen de borst houden en hun liefde overdragen.

Alles wat zij konden doen, was bidden, opdat God dicht bij het kleine meisje zou zijn.
Geen moment was Dana opeens sterker aan het worden.

Maar terwijl de weken voorbij gingen, kwam ze voorzichtig wat aan en werd sterker.

Toen Dana 2 maanden oud was,mochten haar ouders haar voor het eerst vasthouden.

En weer 2 maanden later, terwijl de artsen steeds vertelden, dat de overlevingskansen bijna nihil waren, mocht Dana naar huis, net zoals haar moeder voorspeld had.

5 jaar later, was Dana een klein pittig meisje met glinsterende ogen,en een wil om te leven.

zij vertoonde geen tekenen van geestelijke achterstand; zij was alles wat een kind kon zijn. Maar het eind van dit verhaal is het nog niet..

Op een winderige midag in de zomer van 1996 zat Dana op de schoot van haar moeder in een parkje waar haar broertje Justin
baseball aan het spelen was.
Zoals gewoonlijk, was Dana aan het kwebbelen, toen ze plotseling ineens stopte en zei: 'Ruik je dat?'

Diana rook en antwoordde: 'Ja, het ruikt naar regen'
Dana sloot haar ogen en ze weer:'Ruik je dat?'

En haar moeder zei: 'Ik denk, dat we straks nat worden.Het ruikt naar regen.'

Dana schudde haar hoofd, raakte haar schouders aan en vertelde: 'Nee, het ruikt naar Hem'

Het ruikt naar God toen je met je hoofd op zijn borst lag.

Tranen kwamen op zetten,toen Dana opsprong op met de andere kinderen te gaan spelen.
Voordat de regen begon, hadden de woorden van haar dochter al bevestigd, wat de Blessingfamilie, in hun hart, al hadden geweten.
Tijdens de lange dagen en nachten van die eerste 2 maandenvan haar leven, toen zij nog te gevoelig was om haar aan te raken, had God haar tegen zijn borst gehouden en het was Zijn geur die zij zich zo goed herinnerde.

Jouw keus: Stuur dit door of verwijder het!
Vanochtend, toen de Heer een raam naar de hemel opende, zag hij mij en vroeg:
'Mijn kind, wat is de je grootste wens vandaag?'

'Heer, aub, zorg voor de persoon , die deze boodschap leest
en over hun fam. en vrienden. Zij verdienen het.'
De liefde van God is een oceaan, Je ziet waar hij begint ,maar niet waar hij eindigt

Engelen bestaan, maar omdat zij niet allen vleugels hebben,
noemen we ze VRIENDEN.
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan God. Empty Re: Vraag aan God.

Bericht van Sima vr aug 01, 2008 9:10 pm

Wauw, en ben ik even blij dat jij MIJN vriendin bent, bedankt... kus

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan God. Empty Re: Vraag aan God.

Bericht van Kusum vr aug 08, 2008 9:22 pm

Voor allen, op deze aard.


Het leven heeft zicht keerszijde.

Hard is soms de werkelijkheid.

Ik wou dat ik meer kan, hellaas op dit moment niet.

Ik vertrouw op God, en dat geeft verlichting.

Ik weet dat Hij zijn zoon gestuurd heeft, en dat Hij gestorven is voor onze zonden.

Dat deze zoveel betekenis geeft in mijn leven, en dat bij mij verandering gebracht heeft is voor mij een grote waarde.

Het geloof heeft me ook dichter bij me zelf gebracht.

Wie ben ik nu uiteindelijk!?

Zo nietig en klein, en o wat heb ik nog veel te leren.

Het komen tot geloof is niet zomaar ontstaan, ik had er eigenlijk geen vertrouwen in.

Tot dat de dag kwam, dat ik zelf moest toegeven waar ben ik nu eigenlijk mee bezig.

Noem het geluk dat ik toegangelijk werd, en het geloof toe liet in mijn leven.

Ik weet zeker dat ondanks mijn tekortkomingen en mijn turbulente leven ik ook daar geaccepteerd wordt ondanks mijn vele fouten.

Liefde verantwoordelijkheid heeft voor mij nu een andere betekenis, ik heb daar nu ook veel meer vertrouwen in.

Goed het gaat niet zomaar ook ik kan soms de verleiding niet de kop bieden.

Maar het vertrouwen dat ik betekenis heb in dit leven is voor mij heel veel meer waard geworden.

Ik heb nu een uitlaad klep en een lijntje, dat onafgebroken aanwezig is.

Geloven dat iets fundamenteels in mijn leven ik kan nu bouwen aan mijn toekomst, en zie dat met vertrouwen toe.
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan God. Empty Re: Vraag aan God.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum