Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ga jij om met teleurstellingen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Sima wo sep 03, 2008 1:12 pm

Ga je diep diep in de put zitten omdat je niet krijgt wat je wilde of heb je een andere denkwijze hierover?

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Sima wo sep 03, 2008 1:14 pm

Ik heb een hele simpele levensfilosofie: Als Bhagwan niet wil dat je het krijgt, krijg je het ook niet. En leg ik me erbij neer. Want dat betekent dat hij voor je nog iets veel beters in petto heeft!

Bovendien als je jezelf aanleert de lat zo laag mogelijk te leggen, zul je nooit teleurgesteld raken. Ik slik even en loop verder, met goede moed!

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Misz S wo sep 03, 2008 8:49 pm

Nee..ik ga niet diep in de put zitten..krijg ik iets niet..dan krijg ik het gewoon niet..punt uit..
Er zijn ergere dingen in het leven en probeer er gewoon van te leren en verder te gaan..

Als je iets niet krijgt wat je wou..dan is het waarschijnlijk nooit voor jouw bestemd geweest..dus leg je er gewoon bij neer..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van $H@KTI do sep 04, 2008 6:17 pm

Het heeft geen zin om ergens van in de put te raken als je het niet kan krijgen!!!
Als het niet so mag zijn dan het zij so!!! Wink
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 39
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Parvati do sep 04, 2008 6:54 pm

De mindere leuke momenten in het leven. Maar o zo leerzaam. Zet je tot denken, vult je baggage.
Parvati
Parvati

Vrouw
Aantal berichten : 131
Leeftijd : 65
Location : Shristhi
Points : 0
Registration date : 24-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Sima za sep 06, 2008 10:55 pm

Parvati schreef:De mindere leuke momenten in het leven. Maar o zo leerzaam. Zet je tot denken, vult je baggage.

Yep, zonder de downs kun je nooit leren de ups te waarderen...

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van $H@KTI ma sep 08, 2008 7:15 pm

Sima schreef:
Parvati schreef:De mindere leuke momenten in het leven. Maar o zo leerzaam. Zet je tot denken, vult je baggage.

Yep, zonder de downs kun je nooit leren de ups te waarderen...
Preccies,gewoon dorgaan en de Zon zal vanzelf weer stralen!!! Wink
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 39
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Parvati ma sep 08, 2008 9:39 pm

Even voor de goede orde. Ik heb het hier niet over 'gewoon doorgaan'. Bij dit soort momenten zou je even stil moeten staan en zodat je je wijze lessen eruit kan halen.
Parvati
Parvati

Vrouw
Aantal berichten : 131
Leeftijd : 65
Location : Shristhi
Points : 0
Registration date : 24-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Sima wo sep 10, 2008 11:33 pm

Parvati schreef:Even voor de goede orde. Ik heb het hier niet over 'gewoon doorgaan'. Bij dit soort momenten zou je even stil moeten staan en zodat je je wijze lessen eruit kan halen.

Okay gewoon doorgaan NADAT je er bij hebt stilgestaan en de wijze lessen in je rugzakkie hebt gedaan...

Is het niet makkelijker om een teleurstelling tegen te gaan door helemaal niets te verwachten?

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij om met teleurstellingen? Empty Re: Hoe ga jij om met teleurstellingen?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum