Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen

+4
Ashmit
Chaandni
rani_1983
Jyotish
8 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen Empty Dromen

Bericht van Jyotish za aug 02, 2008 8:52 pm

Het schijnt dat we allemaal dromen!! alleen niet iedereen kan zich zijn of haar dromen herinneren. Weet jij nog wat je gedroomd hebt? en is het ooit uitgekomen of ben je achter de reden van je droom gekomen?
Jyotish
Jyotish

Man
Aantal berichten : 54
Leeftijd : 41
Location : den haag
Points : 17
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van rani_1983 za aug 02, 2008 9:27 pm

ja, had ooit gedroomd dat mn fiets helemaal total loss was
en 2 dagen later kreeg ik met mn fiets een ongeluk met een auto en mn fiets kon niet meer gemaakt worden
rani_1983
rani_1983

Vrouw
Aantal berichten : 1656
Leeftijd : 40
Location : utrecht
Points : 5742
Registration date : 17-09-07

http://www.modrani.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Chaandni ma aug 04, 2008 12:21 am

Ja zovaak.

Ik droom vaak dingen, té vaak, onthou het bijna altijd en meestal zie ik het ook gebeuren in de realiteit.
Chaandni
Chaandni

Vrouw
Aantal berichten : 696
Leeftijd : 41
Location : Amsterdam
Points : 0
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Ashmit ma aug 04, 2008 12:50 am

en wat droom je zoal? details...

Chaandni schreef:Ja zovaak.

Ik droom vaak dingen, té vaak, onthou het bijna altijd en meestal zie ik het ook gebeuren in de realiteit.
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Chaandni ma aug 04, 2008 12:54 am

Ashmit schreef:en wat droom je zoal? details...

Chaandni schreef:Ja zovaak.

Ik droom vaak dingen, té vaak, onthou het bijna altijd en meestal zie ik het ook gebeuren in de realiteit.

Ik droom vage dingen, zwart/grijze/grauwe droom, laat een vreemd gevoel achter. Later op de dag zit ik in de bus en vertel dit aan me mami, en dat het dus een vreemd gevoel achterliet en dat er iets ging gebeuren. We komen thuis en worden gebeld, laatste uren van me nana waren aangebroken.

Ik droom over m'n nichtje die ik al langer dan een jaar niet gezien of gesproken had. In die droom steekt ze met een pen of potlood in m'n oor. Ik word wakker doordat de telefoon gaat en haar nummer staat op m'n scherm.


Etc.
Chaandni
Chaandni

Vrouw
Aantal berichten : 696
Leeftijd : 41
Location : Amsterdam
Points : 0
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Jyotish do aug 07, 2008 12:47 am

Chaandni schreef:
Ashmit schreef:en wat droom je zoal? details...

Chaandni schreef:Ja zovaak.

Ik droom vaak dingen, té vaak, onthou het bijna altijd en meestal zie ik het ook gebeuren in de realiteit.

Ik droom vage dingen, zwart/grijze/grauwe droom, laat een vreemd gevoel achter. Later op de dag zit ik in de bus en vertel dit aan me mami, en dat het dus een vreemd gevoel achterliet en dat er iets ging gebeuren. We komen thuis en worden gebeld, laatste uren van me nana waren aangebroken.

Ik droom over m'n nichtje die ik al langer dan een jaar niet gezien of gesproken had. In die droom steekt ze met een pen of potlood in m'n oor. Ik word wakker doordat de telefoon gaat en haar nummer staat op m'n scherm.


Etc.

en wat vind je hievan is dit een gave waar je blij mee bent of heb je liever niet weet wat je droomt?
Jyotish
Jyotish

Man
Aantal berichten : 54
Leeftijd : 41
Location : den haag
Points : 17
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Sima do aug 07, 2008 12:43 pm

Ik droom veel, maar zoals velen vergeet ik natuurlijk een heleboel. Dat ik Shiv Bhagwan in mijn dromen heb gezien, dat vergeet ik nooit meer. De betekenis daarvan is toch duidelijk? Dat hij over me waakt.
Ik heb ook eens gedroomd dat er een overleden pandiet in mijn dromen kwam. Hij vertelde me iets over mijn as partner. Het enige wat ik me herinner is dat diegene een AN in zijn naam zal hebben. Ik heb er idd twee ontmoet. Nu vraag ik me af of hij me eigenlijk niet wilde waarschuwen.
De laatste tijd droom ik van Bollywoodfilmsterren, echt te gek voor woorden, en daar snap ik nu niets van. Soms ben ik in interactie met ze, dus ik praat persoonlijk met ze, wetend wie ze zijn en ze zijn altijd aardig. En soms kijk ik naar ze alsof ik in hun film aanwezig ben. Zou iemand weten wat dat te betekenen heeft: beroemde mensen in je dromen?

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Kusum do aug 07, 2008 1:07 pm

Ik heb genoeg dromen die zijn uit gekomen
Vooral toen ik droomde dat Krishna Bhagwan een doodde mens tot leven heeft gebracht en in die periode lag me vriend in ziekenhuis en na 2 dagen was hij overleden.
Het was voor mij een waarschuwelijk denk ik
Zo zijn er nog meer.
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Misz S wo sep 24, 2008 10:18 pm

Ik heb hier ook ervaring mee..vaak had ik voorspellende dromen..vaak waarschuwende dromen wanneer er iets staat te gebeuren..
Dit is nu minder geworden..

Een voorbeeld van zo een droom..mijn oom lag in suriname in het ziekenhuis..zwaargewond..niemand hier in nederland wist er nog van af..en de volgende dag kregen we bericht uit suriname dat dit het geval was..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van chris za aug 28, 2010 8:40 pm

ik heb alleen rare dromen. ik word vaak achtervolgt bijvoorbeeld.
maar ik realiseer me ook vaak dat het een droom is.
dat is leuk, want dan kan ik mezelf van de grond af denken en rondvliegen!

chris

Man
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 37
Location : heemskerk
Points : 60
Registration date : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum